Toiminta

Lapset

Pyhis

Pyhis on 4–6-vuotiaiden lasten oma pikkujumis sunnuntaisin klo 16.25–17.30/45. Kolmevuotiaat ovat tervetulleita mukaan aikuisen kanssa. Ennen pyhiksen alkua lapset saavat olla mukana jumalanpalveluksessa koko seurakuntaperheen kanssa.

Vanhemmat saattavat lapsensa Pyhikseen jumalanpalveluksesta, ja vanhemmat voivat hakea lapsensa viimeistään klo 17.45. Pyhikseen sisältyy raamatunopetustuokio, musiikkia, rukousta, askartelua, pelejä ja leikkejä. Korona-aikaan ei tarjoilua. Muistathan tuoda lapsesi vain terveenä ryhmäämme. Käytämme käsidesiä ryhmään tullessamme ja sieltä lähtiessämme.

Lisätietoa:

Iloparkki

Iloparkki on 1.–6.luokkalaisille tarkoitettu toiminnallinen pikkujumis sunnuntaisin klo 16.25–17.45. Iloparkkiin lähdetään yhdessä vastuullisten kanssa jumalanpalveluksesta.

Iloparkissa on Raamatun opetuksen lisäksi paljon leikkejä ja yhteistä mukavaa tekemistä. Korona-aikana ei tarjoilua.

Lapset palaavat vanhempiensa luo itsenäisesti Iloparkin loputtua.

Muistathan tuoda lapsesi vain terveenä ryhmäämme. Käsidesiä käytämme ryhmään tullessamme ja lähtiessämme.

Lisätietoja:

Jippii-kuoro

Jippii-lauluissa soi iloinen evankeliumi. Tervetuloa mukaan kaikenikäiset lapset laulamaan ihan uusia ja tuttujakin lauluja. Meillä on hieno kausi takana: saimme laulaa paljon, tutustua toisiimme sekä syventyä yhdessä Raamattuun. Rukouksemme on, että tulevanakin kautena Jumala voisi puhua meille ja opettaa meitä tuntemaan itseään.

Kuoromme nimi on Loistavat tähdet ja harjoittelemme joka maanantai Ahjolla. Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella.

Lisää Jippiistä voit lukea www.jippiimissio.fi

Tervetuloa mukaan sekä uudet että ”vanhat” laulajat!

Lisätietoja ja yhteydenotot: Minna ja Katri

Kids' Action Night

Kids’ Action Night on alueen alakouluikäisille tarkoitettu vauhdikas tapahtuma, joka sisältää mm. toimintapisteitä, nyyttärit, musiikkia ja Raamatun opetusta. Kids’ Action Night -iltoja järjestetään muutaman kerran vuodessa Leppävedellä ja Huhtasuon yhtenäiskoululla.

Lisätietoa:

Partio

Jyväskylän Vapaaseurakunnan yhteydessä toimii partiolippukunta Jyväskylän Versot, jonka yhdeksän partioryhmää kokoontuu viikoittain kolotiloissa. Ryhmissä on noin kahdeksankymmentä 7–18-vuotiasta lasta ja nuorta. Lippukunnalla on oma leiripaikka ja partiokämppä Vesangassa.

Tutustu toimintaan Jyväskylän Versojen sivuilla: www.jyve.fi

Haluatko mukaan tekemään?