Uutiset / Uutta! Ahjo-studio sunnuntaisin heti jumalanpalveluksen jälkeen

Uutta! Ahjo-studio sunnuntaisin heti jumalanpalveluksen jälkeen

Korona-ajan iloksi sekä yhteisen oppimisen tueksi olemme luomassa sunnuntain alkuiltoihin netin välityksellä seurattavaa keskusteluohjelmaa. Ohjelmassa pureudutaan jumalanpalveluksen saarnan aiheeseen tuoden siihen eri näkökulmia yhdessä seurakuntalaisten kanssa. Tilaisuus alkaa heti netti-jumalanpalveluksen jälkeen samassa osoitteessa eli www.livestream.com/jklvapis .

Katselijoiden on mahdollista osallistua myös keskusteluun lähetyksen kommenttiosiossa, josta keskustelun vetäjä saattaa nostaa joitain kommentteja myös mukaan studion keskusteluun.

Laita siis sunnuntaina “kirkkokahvit” tippumaan, ja tule kotisohvaltasi mukaan, ensin jumalanpalvelukseen klo 16, ja välittömästi sen jälkeen Ahjo-studioon.